Telefon

+372 5694 4741 & +372 5818 2856

E-mail

info@wellness-studio.ee

Oleme avatud

E - R 11 - 19 L 10 - 15, P kokkuleppel. Juulis oleme laupäeviti suletud. 18.07-21.07 Puhkame! .

Kuidas kiiresti kaalust alla võtta? See küsimus, kuidas kaalust alla saada on muutunud igapäevaseks teemaks. Ahvatlusi on palju ja kaalu alandamine tervislikult muutub järjest populaarsemaks.

Mida ette võtta, et saada kiiresti kaalust alla?

1. Vesi ja soolad on vaja organismist välja saada.

Esimene asi, millega tuleks tegelema hakata on see, et liigsed soolad ja vesi on vaja kehast välja saada. Liigsed soolad ja vesi on vaja kehast välja saada. Liigset vedelikku aitavad organismist välja tuua kehahooldused: vaakummassaaž ja pressoteraapia.

2. Vaata üle oma toitumine ja vahepalad.

Vähenda järsult suhkrute ja süsivesikute tarbimist. Jäta ära kõik koogid, küpsised, saiad, pirukad, pasta, valge riis, pudrud. Ära söö kuu aja jooksul üldse ei saia, võid süüa päevas 1 väikese viilu musta täistera leiba.

Põhirõhk olgu proteiinirikkal hommikusöögil: muna, jogurt, pähklivõi (ilma saiata 2 tl).

Söö proteiine: liha: veiseliha, kana, lammas. Kala ja mereannid: lõhe, forell, krevetid jne. Munad: munakollased on kõige paremad.

Söö väheste süsivesikute sisaldusega ja mineraalainete rikkaid köögivilju: brokkoli, lillkapsas, spinat, tomatid, kapsas, brüsseli kapsas, lehtpeet, salat, kurk. Ära karda neid liigselt süüa. Kui sööd neid köögivilju keedetult, vähese soolaga ja ilma kastmeteta, siis võid neid süüa ükskõik kui palju, sa ei suuda süüa päevas üle 50 kcal. Rasvadest tarbi kasulikke rasvu: oliiviõli, kookosõli, avokaado, ghee.

3. Söö päevas 1200 – 1400 kcal, jagatuna 4-5 toidukorraks.

Jaga toidukorrad nii, et kolmel põhisöögi korral sööd 300-350 kcal ja kahe vahepala ajal sööd 100-250 kcal. Liiga vähene söömine paneb organismi hoopis toitu säilitama.

Kaalu alandamiseks sobivate toitude retseptid koos kaloritega ja nädalamenüü leiad kokaraamatust “14 lihtsat retsepti millega kiiresti kaalust alla võtta. Retseptid kaloritega. Nädalamenüü ja ostunimekiri.”

4. Jälgi toitude juures, et süsivesikuid, rasvu ehk nö punaseid toitaineid ei oleks päevas kokku üle 300 kcal.

Kuna piimatooted kuuluvad sinna alla siis vähenda piimatoodete tarbimist. Söö piimatooteid päevas 200 g, mitte rohkem. Eelista valgurikkamaid toite: kodujuustu, ricotta kohupiim, Kreeka jogurt. Söö maitsestamata ja magustamata tooteid ja eelista vähema rasvasisaldusega juustu (kitse- või lambapiimast), mozzarella.

5. Liikumine ja kehaline aktiivsus olgu iga päev.

Sellest, kui käid 2-3x nädalas trennis ei piisa kaalust alla võtmiseks. Kui soovite kaalust alla võtta, tuleb iga päev olla füüsiliselt aktiivne ja liikumises. Väga hästi mõjub kõndimine. 10 000 sammu päevas kõndida oleks ideaalne. Kuid see võib tunduda alguses liiga raske. Seega, tee alguses iga päev vähemalt 5 km kiirkõndi ehk 1 tund.

Kõige parem on kui jagad oma liikumise päeva peale võrdselt. Mitte ei kõnni korraga 10 000 sammu vaid teed seda 3-s võrdses osas. Lisaks veel 2-3x nädalas treening.

6. Joo vett.

Kui tunned, et kõht on tühi, siis joo esmalt klaas vett. Sageli on meil organismil hoopis vedeliku mitte toidu puudus. Kui tunned janu, siis on puudus juba 2 kl vett. Päevas oleks vaja juua vähemalt 2l vett. Kui olete alustanud dieediga, siis tuleb vee joomist eriti hoolikalt jälgida, sest rasvade põletamise käigus vabanevad organismis gaasid, mis on toksilised. Seetõttu tuleb just kaalust alla võtmise ajal jälgida vee joomist, et meie organismi ei jääks mürkaineid. Just puhast allikavett on kõige parem tarbida. Igasugused morsid ja mahlad sisaldavad palju suhkruid ning ei sobi pidevaks tarbimiseks.

7. Maga piisavalt.

Vajalik on magada vähemalt 7 tundi öösel. Soovitavalt veel päeval üks väike „iluuni“ 15-20 min näiteks pärastlõunal kella 15 või 18-19 paiku enne õhtusööki.

8. Kaalu ennast vähemalt iga päeva tagant.

Tee seda alati samal kellajal hommikul ärgates enne sööki.

9. Võta kasutusele väiksemad taldrikud.

Aegade jooksul on meie söögi taldrikud ja muud nõud muutunud järjest suuremaks. Suuremaks on muutunud ka leiva ja saiaviilud ja kõik toitude ning jookide kogused mida me tarbime. Suurel taldrikul väike portsjon tundub, et pole midagi süüa. Väikesel taldrikul aga saab sellest teinekord terve taldrikutäis.

10. Pea toitumispäevikut.

Tee seda kas mõnes toitumise app’is või võta endale selleks eraldi märkmik. Me sageli arvame, et toitume tervislikult, kuid must valgel tuleb välja tõde mida ja kui palju me tegelikult sööme.

Tee läbi organismi puhastus ehk detoks dieet.

Enne dieediga alustamist, aga on soovitav teha läbi detoks dieet. Detoks dieet on hea algus, et puhastada organism toksiinidest ja jääkainetest. Kuidas viia läbi deoks dieet tervislikult leiate meie veebipoes olevast raamatust “Detoks dieet. Organismi puhastamine toiduga”. Raamatus on nõuanded detoks kuuri läbi viimiseks. 7 päeva detoks kava ning kokku 33 retsepti: detoks veed, detoks kombuchad, detoks smuutide,  detoks toidud.

Kehahooldused ja massaaž

Kaalust alla võtta aitavad kehahooldused ja lümfimassaaž. Soovitav on lisaks toitumisele teha läbi tselluliidivastane kehahoolduskuur. Kaasaegsed kehahooldused on tõhusad rasvade põletajad. Kõige tõhusamad kehahooldused on need kus on korraga 3 toimet: vaakmmassaas, lipolaser ja RF (raadiolaine).

Tselluliidiravi ja kaalu alandamist soodustavat kehahooldust saate osta meie e-poest siit.

Organismi puhastamise kohta saad lugeda veel meie blogist.

Vaata e-raamatud meie veebpoest siit.

Soovitatud artiklid

Jälgi meid!
%d bloggers like this: